راستی نوید جان .. من الان نسخه 1.1.5 رو تست کردم .. تونستم از طریق مدیریت بسته ها به نسخه 1.1.6 ارتقاء بدم ...گ
یه بار دیگه چک کن ببین این محدودیت اخیرا رفع شده یا اینکه مشکل از جای دیگه بوده ....

راستی نوید جان .. من الان نسخه 1.1.5 رو تست کردم .. تونستم از طریق مدیریت بسته ها به نسخه 1.1.6 ارتقاء بدم ...گ
یه بار دیگه چک کن ببین این محدودیت اخیرا رفع شده یا اینکه مشکل از جای دیگه بوده ....
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)