مرسی دوست عزیز از پاسخی که نوشتید

اما شما به سوال من فکر کنم دقت کافی نکردید ، من میخواهم فقط ساعت را از کنار تاریخ بردارم که برای این کار مطمئن هستم که بایددر کد برنامه ساهت را پاک کنم...مشکل من این است که نمیدانم کدام فایل و کدام خط است...

متاسفانه قبلا اینجا خیلی سریع به سوالات پاسخ میدادنند ولی فکر کنم خیلی سر بچه ها شلوغ باشه که به من پاسخی ندادند...

باز هم از شما تشکر میکنم که تلاش کردید که مشکل مرا حل کنید