با سلام ...
فشاری که مامبو میاره به سرور رو چطوری میشه کمتر کرد ؟

با سلام ...
فشاری که مامبو میاره به سرور رو چطوری میشه کمتر کرد ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
فشاری که مامبو به سرور میاره یک فشار معقوله و نمیشه زیاد کمش کرد. تنها راه کم کردنش استفاده از کش هستش
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
مامبو فشار زیادی به سور وارد نمی کنه.
شما سیستم هایی مثل movable type و افزونه های اون رو با مامبو مقایسه کنید ...
اما در هر حال ، غیر فعال کردن "ثبت آمار" از تنظیمات کلی، از پردازش سرور کم می کنه
یا علی.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ما الان مامبوی سایتمون فشار زیادی داره به سرور میاره ... ممکنه از کجا باشه مشکل ؟ :'( 70 در صد از مموری سرور رو پر کرده ... البته تعداد انلاین های ما رو سیستم مامبو انداخته 600 نفر ... راه حلی دارید برای حل مشکل ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام.اگر تعداد افراد آنلاین سایت شما این مقدار هست ،همونطور که آقا نوید گفت :
[quote author=نوید link=topic=18354.msg97596#msg97596 date=1230476176]
فشاری که مامبو به سرور میاره یک فشار معقوله و نمیشه زیاد کمش کرد. تنها راه کم کردنش استفاده از کش هستش
[/quote]
شما کشتون را فعال کردید؟
یـــــــــــــــاعـــــــ ـــــلی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
بله ... روی 900 ثانیه هم هست ...
صاحب سرورمون گفته که دیتابیستون حجم زیاد هست و فشار میاره به سرور و مموری سرور رو پر می کنه ...
** دو پست شما یکی شد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
شما اگر تعدا آنلاین ها رو اونقدر که فرمودید هست، ثبت آمار رو غیرفعال کنید ببینید مطمئنا تاثیرش چشمگیره.
مسلما ورود اطلاعات در جداول بزرگ ، ممکنه برای سرور بار پردازشی داشته بشه. خصوصا در جداول مربوط به آمار.
اما نه اینقدر که مسئول سرور شما فرموده اند.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=سعید link=topic=18354.msg97604#msg97604 date=1230478229]
شما اگر تعدا آنلاین ها رو اونقدر که فرمودید هست، ثبت آمار رو غیرفعال کنید ببینید مطمئنا تاثیرش چشمگیره.
مسلما ورود اطلاعات در جداول بزرگ ،  ممکنه برای سرور بار پردازشی داشته بشه. خصوصا در جداول مربوط به آمار.
اما نه اینقدر که مسئول سرور شما فرموده اند.
[/quote]
تست کردیم ولی تاثیری نداشت ...
آقایون یه مشکل عجیب ... مامبو من در حالت آفلاین هست ولی داره به سرور شدید فشار میاره ... مشکل از چیه ؟
[quote author=Dost link=topic=18354.msg97608#msg97608 date=1230479343]
آقایون یه مشکل عجیب ... مامبو من در حالت آفلاین هست ولی داره به سرور شدید فشار میاره ... مشکل از چیه ؟
[/quote]
در صورتی که وقتی سایت ساسپند میشه میاد پایین فشار به شدت ...
** سه پست شما یکی شد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
خيلي عجيبه! احتمالاً مشكل چيز ديگست.
تنها چاره اينكار اينه كه صبر كنيد و منتظر يكي از مديران بشيد كه اجازه دريافت اطلاعات كاربري سايت رو دارن.
از دست ما كاري بر نمياد كه بتونيم اينجا كمكتون كنيم.
كامروا باشيد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
خواهش می کنم دوستان کمک کنن ...
سایت ما یه سایت مذهبی هست و برای محرم باید فعال باشه ...
[img width=640 height=409]http://iranads.persiangig.com/1.jpg[/img]
این هم یه عکس از وضعیت سی پی یو وقتی سایت ما در حالت آفلاین فعال هست ...
** دو پست شما یکی شد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)