سلام.اگر تعداد افراد آنلاین سایت شما این مقدار هست ،همونطور که آقا نوید گفت :
[quote author=نوید link=topic=18354.msg97596#msg97596 date=1230476176]
فشاری که مامبو به سرور میاره یک فشار معقوله و نمیشه زیاد کمش کرد. تنها راه کم کردنش استفاده از کش هستش
[/quote]
شما کشتون را فعال کردید؟
یـــــــــــــــاعـــــــ ـــــلی





علاقه مندی ها (Bookmarks)