[quote author=فیروزمندان link=topic=18354.msg97649#msg97649 date=1230535878]
[quote author=Dost link=topic=18354.msg97601#msg97601 date=1230477985]
صاحب سرورمون گفته که دیتابیستون حجم زیاد هست و فشار میاره به سرور و مموری سرور رو پر می کنه ...
[/quote]
سلام
دوست من مشکل از تنظیمات سرور و سخت افزار و یا تعداد زیاد سایتهای هاست شده توسط سرور است . سایت شما بزرگتر از مامبولرن است ؟ دیتابیسی بزرگتر از مامبولرن دارد ؟ قطعا خیر ! لود سرور ما زیر 1 است .
و یا مامبوسرور : روی مامبوسرور سایتهای زیادی است که از این تعداد حداقل 300 سایت مامبویی است . هیچ یک از این سایتها مشکلی ایجاد نمیکنند و لود این سرور هم میانگین زیر 2 است .
یا علی
[/quote]
واقعیتش من دیتابیس مامبو لرن رو خبر ندارم در چه وضعیتی هست ... کسی از دوستان می تونه یه نگاهی به دیتابیس سایت من بندازه ببینه مشکل از چیه ؟... سایت من یه سایت مذهبی هست و در ایام محرم باید پویا باشه ... اگه کسی بتونه لطفی بکنه به من ممنونش میشم ...
یاعلی





علاقه مندی ها (Bookmarks)