سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: مشكلي در كامپوننت Nok kaew لطفاً راهنمايي كنيد

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    نوشته ها
    29
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    مشكلي در كامپوننت Nok kaew لطفاً راهنمايي كنيد

    با عرض سلام
    اين تايپيك رو قبلاً نوشته بودم اما به دلايلي مجدد ارسال كردم.
    يه موضوعي كه در مورد اين كامپوننت هست اينه كه به نظر ميرسه امكان اينكه دقيقاً تمام بخش هاي سايت دو زبانه بشه نيست
    مثلاً نام "مدير سايت" يا همون نويسنده سايت را نمي توان به صورت 2 زبان نشان داد و يا بخش هاي گالري و يا زير مجموعه هاي يك موضوع.
    يكي از دوستان براي رفع اين مشكل مثالي براي من زدند. گفتند كه در بعضي از سايتهاي كه كاربران سايت مطلبي را ارسال مي كنند در همان فيلد ارسال مطلب هم مطالب فارسي و انگليسي را با هم وارد ميكنند
    به اين شكل
    کد:
    [fa] فارسي [fa]
     [en] English [en]
    گفتم اينجا مطرح كنم شايد كدي شبيه به اين با مامبو سازگار باشه ???
    اگر شما راه حلي به غير از اين با اين كامپوننت داريد حتماً به ما بگيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. دليل مشكل گالري داتسو با كامپوننت nok kaew (كامپوننت ترجمه)
    توسط tonok در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-30-2008, 11:20 PM
  2. طرح چند مشكل و موضوع : از 2 كامپونت محبوب " Nok kaew" و "گالر
    توسط tonok در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-30-2008, 08:49 AM
  3. اضافه نمودن تصویر مجزا برای هر انجمن( درخواست راهنمايي
    توسط Dear.afghan در انجمن گرافیک و قالب SMF
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: 11-10-2008, 06:42 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •