سلام
از مامبو استفاده ميكنيد؟ ويرايشگر شما از چه سيستمي بهره ميبره؟
اگر از مامبو و از ويرايشگري كه پس از نصب مامبوي فارسي در مامبو به شما امكان ارسال مطالب را ميدهد استفاده ميكنيد.
1) متن مورد نظر را انتخاب كنيد
2) بر روي علامت زنجير در آيكونهاي ويرايشگر كليك كنيد. (يا بر روي متن انتخاب شده كليك راست كنيد و insert/edit link را انتخاب كنيد.)
3) مراحا بعدي هم ديگه ساده هستش.
كامروا باشيد.




پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)