به نام خدا
سلام.
من وقتی که می خواهم یک فایل را از منوی درج تصویر
در قسمت ارسال مطلب
آپلود کنم
با internal error مواجه میشوم.
مشکل از کجاست.؟؟؟؟

به نام خدا
سلام.
من وقتی که می خواهم یک فایل را از منوی درج تصویر
در قسمت ارسال مطلب
آپلود کنم
با internal error مواجه میشوم.
مشکل از کجاست.؟؟؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)