سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: مشکل در نصب بسته

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    22
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    مشکل در نصب بسته

    با سلام و خسته نباید خدمت اساتید

    من نمیتونم بسته هام رو نصب کنم ورژن smf 1.1.7 و وقت بسته ها رو آپلود میکنم و کلمه عبور fttp رو وارد میکنم با این خطا مواجه میشم "خطا! لطفا خارج شده و مجددا وارد شويد." یکی از دوستان هم یه راه حل داده بود که در قسمت xml ورژن 1.1.7 رو اضافه کنم اون کار هم کردم ولی بازم مشکل داره البته نمیدونم دقیقا باید کجا اضافه کنم لطفا راهنمایی کنید

    با تشمر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    22
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در نصب بسته

    یعنی هیچکدوم از اساتید ما رو لایق کمک کردن نمی بینن؟
    یه سوال اساسی داشتم دقیقا کدوم قسمت باید 1.1.7 رو وارد فایل xml کرد آخه خیلی جا هست که نوشته اینستال

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    کرمانشاه- دبیر اعظم دلفان آتش
    نوشته ها
    1,127
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : مشکل در نصب بسته

    هو
    دسترسی به پوشه های مورد نیاز باید ست بشه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    22
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در نصب بسته

    [quote author=دلفان آتش link=topic=18574.msg98832#msg98832 date=1231598961]
    هو
    دسترسی به پوشه های مورد نیاز باید ست بشه
    [/quote]

    به همین خاطر باید پسوورد fttp رو وارد کنم؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : مشکل در نصب بسته

    [quote author=Arthur link=topic=18574.msg98833#msg98833 date=1231599571]
    [quote author=دلفان آتش link=topic=18574.msg98832#msg98832 date=1231598961]
    هو
    دسترسی به پوشه های مورد نیاز باید ست بشه
    [/quote]

    به همین خاطر باید پسوورد fttp رو وارد کنم؟
    [/quote]
    بله

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    22
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در نصب بسته

    [quote author=نوید link=topic=18574.msg98837#msg98837 date=1231601505]
    [quote author=Arthur link=topic=18574.msg98833#msg98833 date=1231599571]
    [quote author=دلفان آتش link=topic=18574.msg98832#msg98832 date=1231598961]
    هو
    دسترسی به پوشه های مورد نیاز باید ست بشه
    [/quote]

    به همین خاطر باید پسوورد fttp رو وارد کنم؟
    [/quote]
    بله
    [/quote]

    خب من کلمه عبور رو درست وارد می کنم مطمئن هستم ولی بازم اروری که گفتم رو میده

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    22
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در نصب بسته

    من حتی بسته ای رو که نصب کردم هم با 1.1.7 سازگاره و در فایل XML نوشته شده ولی بازم ارور میده کمک نید تو رو خدا نمیتونم هیچ بسته ای نصب کنم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8

    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    نوشته ها
    146
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در نصب بسته

    اساتید بنده حتما یه راه حلی برای مشکل شما پیدا می کنند، اما اگر تازه انجمن رو نصب کردید من اگر جای شما بودم انجمن رو پاک می کردم و دوباره نصب میکردم و فایل انجمن برای نصب رو از جای معتبر دانلود میکردم.
    البته این نظر شخصی
    دوستان حتما راهنمایی می کنند.

    موفق باشید...

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9

    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    22
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در نصب بسته

    [quote author=relax191 link=topic=18574.msg98953#msg98953 date=1231711663]
    اساتید بنده حتما یه راه حلی برای مشکل شما پیدا می کنند، اما اگر تازه انجمن رو نصب کردید من اگر جای شما بودم انجمن رو پاک می کردم و دوباره نصب میکردم و فایل انجمن برای نصب رو از جای معتبر دانلود میکردم.
    البته این نظر شخصی
    دوستان حتما راهنمایی می کنند.

    موفق باشید...
    [/quote]


    من بسته رو از همین سایت دانلود کردم توی بخش smf فارسی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •