دوست عزیز ظاهرا فراموش کردین که این مشکل هنوز پابرجاست. شرمنده که دیر جواب میدم چون زیاد وقت ندارم اما باید بگم که این گزینه رو همون اول فعال کردم اما درست نشده. ممنون میشم که کمکم کنید.

دوست عزیز ظاهرا فراموش کردین که این مشکل هنوز پابرجاست. شرمنده که دیر جواب میدم چون زیاد وقت ندارم اما باید بگم که این گزینه رو همون اول فعال کردم اما درست نشده. ممنون میشم که کمکم کنید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)