دوست عزیز من هم دقیقا همین کار رو کردم. براش یک نام گذاشتم. مشکل فقط نشون ندادن خود صورتک هاست. وگرنه اسم ها که توی انجمن اومده فقط خود صورتک ها نیومده.

دوست عزیز من هم دقیقا همین کار رو کردم. براش یک نام گذاشتم. مشکل فقط نشون ندادن خود صورتک هاست. وگرنه اسم ها که توی انجمن اومده فقط خود صورتک ها نیومده.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
در مدیریت -> مديريت صورتک ها -> تنظیمات -> "آیا از این بسته در انجمن ها استفاده شود؟" را انتخاب کرده اید؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
بله انتخابش کردم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز ظاهرا فراموش کردین که این مشکل هنوز پابرجاست. شرمنده که دیر جواب میدم چون زیاد وقت ندارم اما باید بگم که این گزینه رو همون اول فعال کردم اما درست نشده. ممنون میشم که کمکم کنید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)