-
پاسخ : مشکل در سایت دو زبانه با فایرفوکس و ie6
ببیند مشکل شما خیلی منحصر به فرد هست سایتی رو بهتون معرفی میکنم rfid.ir دقیقا سیستمی شبیه به شما داره اما اصلا مشکلی نیست !
می بینید پس مشکل در ریدایرکت و این جور چیزا نیست باید دقیق بررسی کنیم و اگر میشه یک لطفی کن php_flag dispaly_error on رو در htacess بزار که خطا فعال بشه و بعد از لاگین ببنیم که چه خطایی میده الان نشون دادن خطا غیر فعال هست و نشون نمیده و نمیشه فهمید خطا چیست
اینو بزارید و ببینید نوع خطایی که میده چیست ! اینطوری راحت میشه فهمید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
01-16-2009 01:32 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)