سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: مشکل در قالب

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    نوشته ها
    37
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    مشکل در قالب

    اینو چی کار کنم ؟؟؟/

    h tt p://w ww.irsmile.com/forum/index.php?topic=532.msg4151

    از اینجا دانلود کردم

    [img width=640 height=278]http://i40.tinypic.com/11rd72h.jpg[/img]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    146
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در قالب

    این قالب مربوط به مامبولرن و اس ام اف لرن نیست .. و من دلیلی برای رفع اشکال نمی بینم ..
    پیشنهاد میکنم که یا از قالب های مامبولرن استفاده کنید . و یا اینکه در همون سایت ارائه دهنده مشکلتون رو مطرح کنید . O0

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    نوشته ها
    37
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در قالب

    خیلی منطقی بود!!!!!!!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    146
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در قالب

    > توی اون صفحه که شما دانلود فرمودید ...
    ملت 3 صفحه پیغام گذاشتن که درست نصب نمیشه ...
    خوب ..
    یا این آقا توانایی رفع اشکال نداره > یا اینکه ...
    به هر حال مطمئنا اگه بچه های مامبولرن لازم میدونستن .. تا حالا برای تبدیلش اقدام میکردن .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    نوشته ها
    146
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در قالب

    [quote author=arman66 link=topic=18694.msg99387#msg99387 date=1232135046]
    اینو چی کار کنم ؟؟؟/

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    از اینجا دانلود کردم

    [img width=640 height=278]http://i40.tinypic.com/11rd72h.jpg[/img]
    [/quote]

    سلام
    به نظر من اول از همه کپی رایت SMF رو برگردون سر جاش تا اون ارور گنده از بین بره!!!
    اینطوری مدیران محترم حداقل با رقبت بیشتری به سوالت جواب می دهند!
    اول قوانین رو رعایت کنید تا به سوالاتتون جواب داده شود.
    موفق باشید...

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    نوشته ها
    37
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در قالب

    1- کاملا درسته توانایی نداشته که درستش کنه حتما ! اما بی شک قالب خوبیه !!! ما که میتونید بد نیست روش کار کنید !!!! واقعا قالبی خارج از یکنواختی های همیشگیه SMF هستش

    2- مرد حسابی مشکل همینه !!!!! من نمیدونم چطوری اون کپی رایت و برگردونم !

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    نوشته ها
    146
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در قالب

    من مشکلتون رو اشتباهی متوجه شدم
    شما کپی رایتو برداشتی و سیستم ارور میده به اون بدبختی که تم رو فارسی کرده چه ربطی داره؟؟؟؟
    از کار اون الکی ایراد نگیرید
    به هر حال از اینجا می تونید کپی رایت رو برگردونید:
    Themes\default\languages
    فایل index.persian را باز کن
    شما خط 414 تا 417 رو دست کاری کردید.
    این کدها رو بگذارید جای خطوط 414 تا 417
    دیگه هم به کپی رایت و حاصل زحمات دیگران تجاوز نکنید! O0

    $forum_copyright = '<a href="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] title="Simple Machines Forum" target="_blank">Powered by ' . $forum_version . '</a> |
    <a href="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] title="Free Forum Software" target="_blank">SMF © 2001-2006, Lewis Media</a>
    | Persian Language Pack by <a href="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] target="_blank">Mambolearn Team</a>';

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8

    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    نوشته ها
    37
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : مشکل در قالب

    به خدا من دست بهش نزدم !!!! بعد از 3 سال کار با فروم اس ام اف میدونم این ارور زیبا ظاهر میشه اگه بردارمش اما نمیدونم کجا هست جاش ! 3 سال پیش یه بار پیداش کردم دیدیم ارور میده ول کردم !!! حالا هم مرسی :*

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. مشکل در قالب سایت !! نیاز به کمک !
    توسط aftabgardoon.com در انجمن گرافیک و قالب SMF
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-19-2008, 08:40 AM
  2. مشکل در قالب Outline
    توسط rasch در انجمن گرافیک و قالب SMF
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 06-20-2008, 06:36 PM
  3. مشکل در نصب EBackup هنگام انتقال مامبو از لوکال ب
    توسط Rouzbeh در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 11-08-2007, 03:29 PM
  4. مشکل در قالب مربوط به بخش مدیرت ترجمه
    توسط zomorod در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 11-23-2006, 05:52 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •