اینو چی کار کنم ؟؟؟/
h tt p://w ww.irsmile.com/forum/index.php?topic=532.msg4151
از اینجا دانلود کردم
[img width=640 height=278]http://i40.tinypic.com/11rd72h.jpg[/img]

اینو چی کار کنم ؟؟؟/
h tt p://w ww.irsmile.com/forum/index.php?topic=532.msg4151
از اینجا دانلود کردم
[img width=640 height=278]http://i40.tinypic.com/11rd72h.jpg[/img]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
این قالب مربوط به مامبولرن و اس ام اف لرن نیست .. و من دلیلی برای رفع اشکال نمی بینم ..
پیشنهاد میکنم که یا از قالب های مامبولرن استفاده کنید . و یا اینکه در همون سایت ارائه دهنده مشکلتون رو مطرح کنید . O0
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
خیلی منطقی بود!!!!!!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
>توی اون صفحه که شما دانلود فرمودید ...
ملت 3 صفحه پیغام گذاشتن که درست نصب نمیشه ...
خوب ..
یا این آقا توانایی رفع اشکال نداره >یا اینکه ...
به هر حال مطمئنا اگه بچه های مامبولرن لازم میدونستن .. تا حالا برای تبدیلش اقدام میکردن .![]()
![]()
![]()
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=arman66 link=topic=18694.msg99387#msg99387 date=1232135046]
اینو چی کار کنم ؟؟؟/
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
از اینجا دانلود کردم
[img width=640 height=278]http://i40.tinypic.com/11rd72h.jpg[/img]
[/quote]
سلام
به نظر من اول از همه کپی رایت SMF رو برگردون سر جاش تا اون ارور گنده از بین بره!!!
اینطوری مدیران محترم حداقل با رقبت بیشتری به سوالت جواب می دهند!
اول قوانین رو رعایت کنید تا به سوالاتتون جواب داده شود.
موفق باشید...
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
1- کاملا درسته توانایی نداشته که درستش کنه حتما ! اما بی شک قالب خوبیه !!! ما که میتونید بد نیست روش کار کنید !!!! واقعا قالبی خارج از یکنواختی های همیشگیه SMF هستش
2- مرد حسابی مشکل همینه !!!!! من نمیدونم چطوری اون کپی رایت و برگردونم !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من مشکلتون رو اشتباهی متوجه شدم
شما کپی رایتو برداشتی و سیستم ارور میده به اون بدبختی که تم رو فارسی کرده چه ربطی داره؟؟؟؟
از کار اون الکی ایراد نگیرید
به هر حال از اینجا می تونید کپی رایت رو برگردونید:
Themes\default\languages
فایل index.persian را باز کن
شما خط 414 تا 417 رو دست کاری کردید.
این کدها رو بگذارید جای خطوط 414 تا 417
دیگه هم به کپی رایت و حاصل زحمات دیگران تجاوز نکنید!O0
$forum_copyright = '<a href="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] title="Simple Machines Forum" target="_blank">Powered by ' . $forum_version . '</a> |
<a href="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] title="Free Forum Software" target="_blank">SMF &copy; 2001-2006, Lewis Media</a>
| Persian Language Pack by <a href="[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] target="_blank">Mambolearn Team</a>';
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
به خدا من دست بهش نزدم !!!! بعد از 3 سال کار با فروم اس ام اف میدونم این ارور زیبا ظاهر میشه اگه بردارمش اما نمیدونم کجا هست جاش ! 3 سال پیش یه بار پیداش کردم دیدیم ارور میده ول کردم !!! حالا هم مرسی :*
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)