-
كاربران گزينه هاي لينك و ....را در ارسال موضوع جديد ندارم
سلام من به يك مشكل برخوردم ميشه كمكم كنيد
من تازه اين سيستم رو نصب كردم هر بار كه كاربر ميخواد يك موضوع جديد اضافه كنه فقط شكلكها نمايش داده ميشن و شكلهاي ديگر مثل ارسال لينك و .....كه بالاي شكلكها مثل همين انجمن است نمايش داده نميشه چكار كنم؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
01-19-2009 01:01 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)