سلام آقا سعيد
خدا خيرتون بده الان يك ماهي ميشه اين تاپيكو زدم اما از ديد ديگران غافل مونده
من رفتم مامبو اي پي آي رفرنسو نگاه كردم ولي اصلا نميدونم اون كوئري توي كدوم فايل پي اچ پي هست
اگر فايلش رو هم بگين ديگه خودم يه كاريش ميكنم
ممنون

سلام آقا سعيد
خدا خيرتون بده الان يك ماهي ميشه اين تاپيكو زدم اما از ديد ديگران غافل مونده
من رفتم مامبو اي پي آي رفرنسو نگاه كردم ولي اصلا نميدونم اون كوئري توي كدوم فايل پي اچ پي هست
اگر فايلش رو هم بگين ديگه خودم يه كاريش ميكنم
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)