مدير سرور ميگه ما اين تغييرات رو برا همه انجام ميديم !!

آيا بعد از تغييرات تو Safe mode من نبايد كار ديگه اي انجام بدم ؟ يا تيغيراتي تو كانقيگ مامبو ؟؟ :-[