مدير سرور ميگه ما اين تغييرات رو برا همه انجام ميديم !!
آيا بعد از تغييرات تو Safe mode من نبايد كار ديگه اي انجام بدم ؟ يا تيغيراتي تو كانقيگ مامبو ؟؟ :-[

مدير سرور ميگه ما اين تغييرات رو برا همه انجام ميديم !!
آيا بعد از تغييرات تو Safe mode من نبايد كار ديگه اي انجام بدم ؟ يا تيغيراتي تو كانقيگ مامبو ؟؟ :-[
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)