سلام
اين كامپوننت انگليسيه فكر نمي كنيد در استفاده ازش به مشكل بر بخوريم مثلا كلمات انگليسي اون در صفحات سايت براي كاربر نمايش داده بشه و اينخيلي زشته كه در يك سايت فارسي از كلمات و توضيحات انگليسي استفاده بشه؟