دستت درد نکنه کاسپرسکی جان.... :-*
در ضمن اسلام علیک یا اباعبدالله
یه لام کم داره : السلام علیک یا اباعبدالله
یا علی

دستت درد نکنه کاسپرسکی جان.... :-*
در ضمن اسلام علیک یا اباعبدالله
یه لام کم داره : السلام علیک یا اباعبدالله
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)