اینطور که در آموزش قفل کردن www اومده، وجود این index.php خوب نیست.
در ضمن دوباره امتحان کردم دیدم با وجود گذاشتن این کد، سایت هم با www و هم بدون اون بالا میاد. آیا در کدهایی که قرار دادم جایش اشتباه نشده؟

اینطور که در آموزش قفل کردن www اومده، وجود این index.php خوب نیست.
در ضمن دوباره امتحان کردم دیدم با وجود گذاشتن این کد، سایت هم با www و هم بدون اون بالا میاد. آیا در کدهایی که قرار دادم جایش اشتباه نشده؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)