اینطور که در آموزش قفل کردن www اومده، وجود این index.php خوب نیست.
در ضمن دوباره امتحان کردم دیدم با وجود گذاشتن این کد، سایت هم با www و هم بدون اون بالا میاد. آیا در کدهایی که قرار دادم جایش اشتباه نشده؟