سلام
اينجوري كه بهتره من هم كه استفاده ميكنم چون توي پايين انجمن خطلاصه مطلب رو نميزنه ترجيحا بالاي انجمن خلاصه رو بياره بهتر هم هست.
اينجا رو نگاه كن :
کد:
http://www.aiapir.com/forum/
يا حق