سلام
اينجوري كه بهتره من هم كه استفاده ميكنم چون توي پايين انجمن خطلاصه مطلب رو نميزنه ترجيحا بالاي انجمن خلاصه رو بياره بهتر هم هست.
اينجا رو نگاه كن :
يا حقکد:http://www.aiapir.com/forum/

سلام
اينجوري كه بهتره من هم كه استفاده ميكنم چون توي پايين انجمن خطلاصه مطلب رو نميزنه ترجيحا بالاي انجمن خلاصه رو بياره بهتر هم هست.
اينجا رو نگاه كن :
يا حقکد:http://www.aiapir.com/forum/
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)