[quote author=وحید حسینخانی link=topic=19186.msg102207#msg102207 date=1235254574]
سلام خسته نباشید دئستن من هر وت اخریت ارسالی های مامبو لرن رو میبینم همه به مامبو ای ها میرسن تو رو خدا یکم هم به داد ما برسید
[/quote]

سلام
والا اگه راستشو بخوایید، خوده من که به شخصاً اصلاً هیچوقتی تاپیکهای smf رو چک نمیکنم، چون با smf آشنا نیستم تا جواب بدم.

اما اگر تا فردا به شما پاسخ داده نشد میتونید با دوست خوبم جاوید در خصوصی در تماس باشید و ازشون درخواست کنید تا به این تاپیک پاسخ دهند. تیم smf یکمقدار سرشون شلوغه و تعدادشون کم! اما برای مامبو تعداد بیشتر هست و کار تقسیم شده.

یا حق