سپاس
با پوزش من IE6 ندارم در 8 تست کردم روی همون هاست مامبو

سپاس
با پوزش من IE6 ندارم در 8 تست کردم روی همون هاست مامبو
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
ممنون میشم از اساتید این 2 قالب رو فارسی و انتشار بدن :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
و
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام به همه دوستان من یک قالبو دستکاری کردم بنظرم خوب شده O0 کار اول بود اگه بد بود ببخشید ها :'( :'(
[img width=640 height=422]http://khafo.persiangig.com/Template/template_thumbnail.png[/img]
دانلودقالب اولl [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
خیلی ببخشید هاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااا
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
قالب یه ریزه مشکل داشت این دیگه درست شد :-X :-X :-X :-X :-X
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=doniran link=topic=19189.msg105591#msg105591 date=1240154911]
سلام به همه دوستان من یک قالبو دستکاری کردم بنظرم خوب شده O0 کار اول بود اگه بد بود ببخشید ها :'( :'(
[img width=640 height=422]http://khafo.persiangig.com/Template/template_thumbnail.png[/img]
دانلودقالب اولl [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
دوست عزیز این که قالب پیش فرض مامبو هستش.
شما فقط یه عکش برای بنر بالا گذاشتید.
به حال خوبه . موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=ehsanparty link=topic=19189.msg105485#msg105485 date=1239971758]
ممنون میشم از اساتید این 2 قالب رو فارسی و انتشار بدن :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
و
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون
[/quote]
کسی نیست این 2 تا قالب رو تبدیل کنه؟!
:-[ :-[
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=doniran link=topic=19189.msg105593#msg105593 date=1240155191]
خیلی ببخشید هاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااا
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
قالب یه ریزه مشکل داشت این دیگه درست شد :-X :-X :-X :-X :-X
[/quote]
سلام
2 مورد:
اولا فایل قالب را zip کنید چون با پسوند rar همیشه قابل نصب نیست..
ثانیا من نصب کردم کلا بدون هرگونه فریم بود !!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)