[quote author=doniran link=topic=19189.msg105591#msg105591 date=1240154911]
سلام به همه دوستان من یک قالبو دستکاری کردم بنظرم خوب شده O0 کار اول بود اگه بد بود ببخشید ها :'( :'(
[img width=640 height=422]http://khafo.persiangig.com/Template/template_thumbnail.png[/img]
دانلودقالب اولl [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
دوست عزیز این که قالب پیش فرض مامبو هستش.
شما فقط یه عکش برای بنر بالا گذاشتید.
به حال خوبه . موفق باشید





علاقه مندی ها (Bookmarks)