این قالب ها باید فارسی بشن یا شدن باید تصحیح بشن ؟

کسی هم همکاری اعلام کرده یا نکرده ؟

زمان بندی برای هر قالب ایحاد شده

بهتر نیست یک به یک جلو بریم ؟