با سلام و ممنونم از توضيحات خيلي خوبتون
با توجه به توضيح زير:

[quote author=پـــســـر مــهـربــــــــون link=topic=19234.msg102289#msg102289 date=1235381132]
شما وقتی کامپوننت نصب میکنی همه چیز در هر دو زبان یکسان هست و فقط شما ترجمه های مختلف مطالب رو به زبان های مختلف منتشر میکنی.
وقتی مامبوی مجزا نصب میکنی، میتونی همه چیز رو متفاوت بچینی و مجموعه ها و محتوا و ... رو متفاوت از زبان دیگر ایجاد کنی.
[/quote]

و اينكه سايت من از نوع دوم هست پس از مامبوهاي مختلف استفاده ميكنم
يا علي