-
پاسخ : آمار برتر سایت
[quote author=siana link=topic=19283.msg102967#msg102967 date=1235995668]
به نام خدا.
عالی بود ولی خیلی نقص داشت !!!
1- عکس هایی که برای مود تعریف شده بود رو برای دانلود نذاشتید !!! ( حتی قالب خودتون هم به مشکل خورده - با IE سایتتونو نگاه کنید )
2- چیکار به آخرین ارسالها دارید ;D؟ شاید یه نفر بخواد آخرین ارسالهاش یه شکل دیگه باشه و TOP 10 یه شکل دیگه !!! ( مثل خودم "[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]" )
3- چرا این همه کپی رایت ؟؟؟؟ آیا واقعا کد نویسی این مود رو خودتون انجام دادید ؟
اما با این همه مشکل بسیار عالی بود . من که رو [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] نصب کردم . واقعا لذت بخشه .
یاعلی
[/quote]
سلام
بابا میگذاشتی 1 ساعت بگذره بعد میزدی تو ذوقمون :-[
1- حق با شماست عکس ها رو نذاشتم ( من به خاطر اینکه از IE اصلا خوشم نمیاد به خاط همین هم واسم مهم نیست )
2- اینم باز حرفی
3-باب من که کپی رایت رو رعایت کردم گفتمم که این کد رو کی نوشته .
ممنون
O0
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
03-02-2009 12:47 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)