اگه خورد تو ذوقتون شرمنده ;D! من به عنوان یک دوست خواستم ایرادهای کار شما رو گوشزد کنم . :-[
بعد هم صورتکها رو دارم ! اگر خواستید بگید تا بذارم براتون !
سایت من رو دیدید ؟ مود رو به شیوه جدید کار کردم