[quote author=مجید link=topic=19322.msg102880#msg102880 date=1235897517]
مامبوتی داریم که بتونید باهاش کد بزارید اما گفتم به نظر خود من بهترین راه همون ست کردن موقعیتی در سایت هست در قالب منظورم هست
[/quote]

سلام
ممنون كه مشكلم رو پيگيري ميكنيد
راستش اگر در قالب ست كنم خوب در تمام صفحات مياد و كنترل روش نميشه كرد ولي اگر بشه در يك ماژول اينكلود كرد خيلي خوب ميشه
اون مامبوتي كه ميگيد رايگان؟ همون KL_php نيست؟
اين كه مامبوت ها در ماژولها اجرا نميشن درسته؟
يا علي