[quote author=saqibarzani link=topic=2021.msg11853#msg11853 date=1156251431]
سیاوش جان من فارسیم خوب نیست وگرنه به چشـم ترحمه‌ش میکردم..
[/quote]

عزیز جون فارسیت خوب نیست؟ (این دیگه نوبره به مولا)
لینک دانلود بده زحمت فارسی کردنش گردن خودم .