سلام

مجید جان کاری که شما گفتی تنها قسمتی از کاریست که باید دوست عزیزمون انجام بده .

کار دیگه ای که باید حتما صورت بگیره ویرایش فایل XML و تغییر نام تیبل کامپوننت هست .

یا علی