[quote author=mehdi_pink_63 link=topic=19527.msg103911#msg103911 date=1237193246]
با تشکر می خواستم بدونم اسم کامپوتنی که برای مامبو هستش چیه؟
[/quote]

سلام. کامپوننت Mambo Board هست.
[quote author=mehdi_pink_63 link=topic=19527.msg103912#msg103912 date=1237193487]
یک سوال دیگه هم داشتم می خواستم بدونم روی هاستی که مامبو نصبه میشه smf را نصب کنیم با تشکر
[/quote]

بله. می تونید داخل یک پوشه نصب کنید . و حتی یک ساب دامین به آن متصل کنید.

یـــــــــــــــــــــــا عـــــــــــــــــــلی