اگه در قسمت تنظيمات انجمن
غير فعال كنم كه خطا ها ثبت نشن.فعال بودن ثبت گزارش خطاها
چه اتفاقي ممكنه بيفته ؟
الف )انجمن ميتركه
ب ) خيلي بده
ج) گزينه الف
د ) همه موارد.
^-^

اگه در قسمت تنظيمات انجمن
غير فعال كنم كه خطا ها ثبت نشن.فعال بودن ثبت گزارش خطاها
چه اتفاقي ممكنه بيفته ؟
الف )انجمن ميتركه
ب ) خيلي بده
ج) گزينه الف
د ) همه موارد.
^-^
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
اين همه خطا در كمتر از 24 ساعت !!!![]()
![]()
![]()
كسي نميخواد جواب بده؟صفحه: [1] 2 3 ... 108
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[quote author=mk2 link=topic=19651.msg105014#msg105014 date=1239032404]
اگه در قسمت تنظيمات انجمن
غير فعال كنم كه خطا ها ثبت نشن.فعال بودن ثبت گزارش خطاها
چه اتفاقي ممكنه بيفته ؟
الف )انجمن ميتركه
ب ) خيلي بده
ج) گزينه الف
د ) همه موارد.
^-^
[/quote]
گزینه (ه): خیلی خوبه
اگر غیرفعالش کنید حجم پایگاه دادتون خیلی کم میشه و مشکلی پیش نمیاد
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)