ممنون مجید جان.
منظور من از لوکال ، نصب بر روی سیستم خودم که سرور لینوکس داره هست و بخش sendmail هم فعاله. آیا باید تنظیمات دیگری انجام بدم؟

ممنون مجید جان.
منظور من از لوکال ، نصب بر روی سیستم خودم که سرور لینوکس داره هست و بخش sendmail هم فعاله. آیا باید تنظیمات دیگری انجام بدم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)