مشكل همون بود كه استايل بعلت ضعيف بودن طراحي ساختار تگ هاي صفحه و كمبود علامتگذاري جزيي تگها، قابليت كافي رو نداشت.
مثلا سعي كردم از يك border-bottom و امثالهم استفاده كردم. اما چيزي كه ميخواستم دقيقا بدون دستكاري كدها ميسر نشد.
تاحالا مامبوت نويسي هم نكردم. چطوريه؟ ميشه سريع ياد گرفت؟





علاقه مندی ها (Bookmarks)