[quote author=mehdibabapour link=topic=19928.msg106028#msg106028 date=1240779284]
برای ساخت یک فرم ثبت نامی دلخواه چه باید کرد.
البته جسجوی زیادی انجام دادم به نتیجه روشن و شفافی نرسیدم
[/quote]
فرم ثبت نام برای چه کاری؟
منظورتون فرم عضویت برای مامبو است یا فرمی جداگانه؟
اطلاعات فرم به کجا ارسال شود؟ ایمیل یا دیتابیس؟
پاسخ این سوالات نوع ابزار مناسب را مشخص می کند و البته به نظر می رسد شما جستجوی دقیقی نکرده باشید چرا که مباحث کاملی در باب فرم ساز در انجمن مطرح شده است...
با کلید واژه ی "فرم ساز" جستجو کنید.
وسلام...





علاقه مندی ها (Bookmarks)