-
نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی
سلام ...
راستش من یه بار مامبو رو نصب کردم و پایگاه داده لازمش رو ساختم و سیستم هم کار میکرد برای یه مدت نسبتا طولانی ولی بعد از اینکه سایت دچار مشکل شد و دیگه بالا نیومد و همه مواردش رو چک کردم به این نتیجه رسیدم که باید مامبو رو دوباره نصب کنم ولی این وسط میخوام از همون پایگاه داده قبلی استفاده کنم که اطلاعاتی رو که قبلا تو سایت بوده رو دوباره داشته باشم ...
امروز این کار رو رو سرور لوکال تست کردم ولی انگار جواب نداد و اطلاعات رو بر نگردوند ....
میخوام راهنماییم کنین که چطور مامبو رو جدید نصب کنم ولی اطلاعات پایگاه داده قبلی رو توش برگردونه ، اطلاعاتی مثل مطلبهایی که درج شده بوده و لینک ها و ماژول ها و کلا اطلاعات محتوای سابق سایت رو ...
ممنون میشم راهنماییم کنین
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
10-02-2010 08:08 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی
سلام
ابتدا مامبو رو با یک دیتابیس جدید نصب کنید.
سپس در دیتابیس جدید دیگه ای، پشتیبان دیتابیس قدیمی رو بازگردانی کنید.
و در نهایت در تنظیمات، دیتابیس مورد استفاده مامبو رو به دیتابیس جدید که اطلاعات دیتابیس قدیمی در اون وارد شده، تغییر بدید.
اینکار رو می تونید از تنظیمات کلی یا ویرایش فایل configuration.php انجام بدید.
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی
آقا سعید واسه تنظیمات configuration میتونم configuration قبلی رو بجای configuration جدید جایگزین کنم که دیگه نیازی به تنظیم خاص نداشته باشه ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی
سلام.
باز هم احتمالا باید فایل configuration.php رو ویرایش کنید چون ممکنه برخی مشخصات (مسیر نصب، نام دیتابیس، رمز و ...) تغییر کرده باشه.
بنابراین مناسب ترین راه، همون راهی هست که در بالا اشاره شد.
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی
من اومدم رو localhost این کار رو تست کردم البته بدون دستکاری configuration ...
یه بار دیگه مامبو رو تو یه پایگاه داده خالی نصب کردم و بعد از پایگاه داده قبلی تو php my admin یه export گرفتم و فایل .sql رو تو پایگاه داده جدید inport کردم ... تو لوکال که جواب داد ولی نمیدونم رو host هم جواب میده یا نه !!!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی
سلام
نیازی نیست اینکار رو بکنید ! هر چند شدنی هست.
کافیست نام دیتابیس و پیشوند و رمز عبور و شناسه کاربری را در فایل confoguration.php بر اساس مامبوی قبلی خودتان تنظیم کنید ! میتونید از روی فایل configuartion.php مامبوی قبلی خودتون این اطلاعات را استخراج فرمایید.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)