سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    نوشته ها
    42
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال

    نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی

    سلام ...
    راستش من یه بار مامبو رو نصب کردم و پایگاه داده لازمش رو ساختم و سیستم هم کار میکرد برای یه مدت نسبتا طولانی ولی بعد از اینکه سایت دچار مشکل شد و دیگه بالا نیومد و همه مواردش رو چک کردم به این نتیجه رسیدم که باید مامبو رو دوباره نصب کنم ولی این وسط میخوام از همون پایگاه داده قبلی استفاده کنم که اطلاعاتی رو که قبلا تو سایت بوده رو دوباره داشته باشم ...
    امروز این کار رو رو سرور لوکال تست کردم ولی انگار جواب نداد و اطلاعات رو بر نگردوند ....
    میخوام راهنماییم کنین که چطور مامبو رو جدید نصب کنم ولی اطلاعات پایگاه داده قبلی رو توش برگردونه ، اطلاعاتی مثل مطلبهایی که درج شده بوده و لینک ها و ماژول ها و کلا اطلاعات محتوای سابق سایت رو ...
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    heart of the world
    نوشته ها
    4,889
    تشکر
    145
    تشکر شده 137 بار در 90 ارسال

    پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی

    سلام

    ابتدا مامبو رو با یک دیتابیس جدید نصب کنید.

    سپس در دیتابیس جدید دیگه ای، پشتیبان دیتابیس قدیمی رو بازگردانی کنید.

    و در نهایت در تنظیمات، دیتابیس مورد استفاده مامبو رو به دیتابیس جدید که اطلاعات دیتابیس قدیمی در اون وارد شده، تغییر بدید.

    اینکار رو می تونید از تنظیمات کلی یا ویرایش فایل configuration.php انجام بدید.

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    نوشته ها
    42
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال

    پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی

    آقا سعید واسه تنظیمات configuration میتونم configuration قبلی رو بجای configuration جدید جایگزین کنم که دیگه نیازی به تنظیم خاص نداشته باشه ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    heart of the world
    نوشته ها
    4,889
    تشکر
    145
    تشکر شده 137 بار در 90 ارسال

    پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی

    سلام.

    باز هم احتمالا باید فایل configuration.php رو ویرایش کنید چون ممکنه برخی مشخصات (مسیر نصب، نام دیتابیس، رمز و ...) تغییر کرده باشه.

    بنابراین مناسب ترین راه، همون راهی هست که در بالا اشاره شد.

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    نوشته ها
    42
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال

    پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی

    من اومدم رو localhost این کار رو تست کردم البته بدون دستکاری configuration ...
    یه بار دیگه مامبو رو تو یه پایگاه داده خالی نصب کردم و بعد از پایگاه داده قبلی تو php my admin یه export گرفتم و فایل .sql رو تو پایگاه داده جدید inport کردم ... تو لوکال که جواب داد ولی نمیدونم رو host هم جواب میده یا نه !!!!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال

    پاسخ : نصب مامبو جدید و استفاده از پایگاه داده قبلی

    سلام

    نیازی نیست اینکار رو بکنید ! هر چند شدنی هست.

    کافیست نام دیتابیس و پیشوند و رمز عبور و شناسه کاربری را در فایل confoguration.php بر اساس مامبوی قبلی خودتان تنظیم کنید ! میتونید از روی فایل configuartion.php مامبوی قبلی خودتون این اطلاعات را استخراج فرمایید.

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •