از عنوان مناسب استفاده نکردید، چون
1- اینها Error نیستند.چرا مامبوی من این همه ارور می دهد.
2- این هشدارها رو مامبونداده. خوب به محیطی که هشدارها رو دریافت کردید دقت کنید ببینید مامبو هست؟!!
3- مامبو همچین مشکلی نداره و من این همه سایت مامبو روش نصب هست، هیچ وقت ندیدم مامبو ارور 301 بده!
شما یک گوشی موبایل Nokia دارید، در کارت ویزیت شماره ای رو دادید که موقع تماس بعد از 5 ثانیه Divert میشه به یک شماره دیگه. مدیر شرکتتون به شما درباره اینکار هشدار میده. آیا دستگاه تلفن همراه شما ایراد داره؟!!
جواب این سوال شما کاملا در پست قبل من داده شده. نیازی هست کپی کنم؟يعني اين ارورها به خاطر مامبو نيست؟ پس به خاطر چيست؟ من بايد در نهايت چي كار كنم؟





علاقه مندی ها (Bookmarks)