سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: چرا مامبوي من اين همه ارور مي‌دهد؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    heart of the world
    نوشته ها
    4,889
    تشکر
    145
    تشکر شده 137 بار در 90 ارسال

    پاسخ : چرا مامبوي من اين همه ارور مي‌دهد؟

    از عنوان مناسب استفاده نکردید، چون

    چرا مامبوی من این همه ارور می دهد.
    1- اینها Error نیستند.
    2- این هشدارها رو مامبونداده. خوب به محیطی که هشدارها رو دریافت کردید دقت کنید ببینید مامبو هست؟!!
    3- مامبو همچین مشکلی نداره و من این همه سایت مامبو روش نصب هست، هیچ وقت ندیدم مامبو ارور 301 بده!

    شما یک گوشی موبایل Nokia دارید، در کارت ویزیت شماره ای رو دادید که موقع تماس بعد از 5 ثانیه Divert میشه به یک شماره دیگه. مدیر شرکتتون به شما درباره اینکار هشدار میده. آیا دستگاه تلفن همراه شما ایراد داره؟!!

    يعني اين ارورها به خاطر مامبو نيست؟ پس به خاطر چيست؟ من بايد در نهايت چي كار كنم؟
    جواب این سوال شما کاملا در پست قبل من داده شده. نیازی هست کپی کنم؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •