salm
مشکل من اینجاست که نمیتونم حتی تو قسمت مدیریت وارد بشم
اگه از جای دیگه میشه وارد شد و فهمید که تمپلت پاک شده بگید و راهنمایی کنید
از همه دوستان ممنونم