من از شما خواهش میکنم که جواب سوال من رو کامل بدید این چندمین دفعه است که من این سوال رو میپرسم ولی هنوز به جواب نرسیدم پس لطف کنید ریز به ریز و کامل جوابم رو بدید چون من خیلی مبتدی هستم از همه دوستاران مامبو درخواست می کنم که کمکم کنند تا یه نفر دیگه هم به جمع مشتاقان مامبو اضافه بشه پیشاپیش از همه دوستان متشکرم
شما به من گفتید که وارد قسمت کنترل پنل بشم خوب شدم حالا لطف کنید بگید دقیقا کدوم گزینه رو بزنم تا وارد پوشه تمپلت/ایمیج بشم چون بلد نیستم عکس بزارم خودم صفحه کنترل پنل رو براتون طراحی میکنم تا قسمت دقیقتر بگید کدوم گزینه رو انتخاب کنم
کدوم اینهاست






کدوم اینهاست






کدوم اینهاست






کدوم اینهاست