وقتي ميخوام سطح دسترسي رو تغيير بدم ... ذخيره تغييرات رو كي ميزنم تغييري نميكنه !!
به عبارت ديگه : سطح دسترسي تغيير نميكنه !!
حتي از CPANEL هم فولدر FORUM رو به 777 تغيير دادم بازم نشد !!
---

وقتي ميخوام سطح دسترسي رو تغيير بدم ... ذخيره تغييرات رو كي ميزنم تغييري نميكنه !!
به عبارت ديگه : سطح دسترسي تغيير نميكنه !!
حتي از CPANEL هم فولدر FORUM رو به 777 تغيير دادم بازم نشد !!
---
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)