این ماژول ساده ای هست و بنده فقط از حالت 12 ساعتی به 24 ساعتی تبدیلش کردم و کلمات اندک اون رو فارسی کردم.
لطفاً 9 اکستنشن دیگر رو هم تست بفرمایید.
یا حق

این ماژول ساده ای هست و بنده فقط از حالت 12 ساعتی به 24 ساعتی تبدیلش کردم و کلمات اندک اون رو فارسی کردم.
لطفاً 9 اکستنشن دیگر رو هم تست بفرمایید.
یا حق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)