ممنونم دوست عزيز يعني من فقط appserv رو فقط نصبش كنم ديگه اصلاً به هيچي دست دست نزنم؟؟؟
يا يه كارائي هست كه بكنم؟؟؟

ممنونم دوست عزيز يعني من فقط appserv رو فقط نصبش كنم ديگه اصلاً به هيچي دست دست نزنم؟؟؟
يا يه كارائي هست كه بكنم؟؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)