سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

موضوع: گروه هاي كاربري

  1. #11

    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    30
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : گروه هاي كاربري

    اين كار امكان پذير هست آقاي فيروز مندان ولي ديگه دسترسي ويرايش و ... رو نداره !
    راه ديگه اي نيست ؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #12
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال

    پاسخ : گروه هاي كاربري

    سلام

    خیلی راحت میتونید در قسمت مدیریت ست کنید که گروه "مدیر بخش والپیپر" دسترسی ویرایش هم داشته باشه ...

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #13

    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    30
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : گروه هاي كاربري

    سلام:

    من مدير براي انجمن انتخاب ميكنم ولي نميتونم بهش دسترسي هاي خاص بدم.وقتي شخصي رو مديرميكنم فقط در انجمن خودش نوشته بالاي نام كاربيش مينويسه مدير انجمن.....از انجمن مياد بيرون ميشه كاربر عادي.ميخوام همجا بالاي اسمش درپستهاش بنويسه مدير انجمن...........وهمه جاي سايت با همين موقعيت ومشخصات پست بزننددرضمن لينكهاي مديريت اصلا فعال نيستن وقابليت تغيير رنگ رو ندارندطبق تنظيماتي كه درهمين پست وپستهاي قبلي گفتيد هم عمل كردم ولي متاسفانه اصلا لينك مدير انجمن رو من حتي داخل پروفايلهاي كاربي هم ندارم .عكسهاي اين موارد رو قرار دادم تا موضوع شفاف تر باشه.ممنون ميشم كمك كنيد



    [img width=640 height=283]http://up.iranblog.com/7/1264640306.jpg[/img]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #14

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    heart of the world
    نوشته ها
    4,889
    تشکر
    145
    تشکر شده 137 بار در 90 ارسال

    پاسخ : گروه هاي كاربري

    9) از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون شماره 5 انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد.

    23) حتی الامکان از پست دادن در تاپیکهای قدیمی که موضوع آنها بررسی شده ( به اصطلاح off topics ) بپرهیزید.
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •