اين كار امكان پذير هست آقاي فيروز مندان ولي ديگه دسترسي ويرايش و ... رو نداره !
راه ديگه اي نيست ؟

اين كار امكان پذير هست آقاي فيروز مندان ولي ديگه دسترسي ويرايش و ... رو نداره !
راه ديگه اي نيست ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
خیلی راحت میتونید در قسمت مدیریت ست کنید که گروه "مدیر بخش والپیپر" دسترسی ویرایش هم داشته باشه ...
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام:
من مدير براي انجمن انتخاب ميكنم ولي نميتونم بهش دسترسي هاي خاص بدم.وقتي شخصي رو مديرميكنم فقط در انجمن خودش نوشته بالاي نام كاربيش مينويسه مدير انجمن.....از انجمن مياد بيرون ميشه كاربر عادي.ميخوام همجا بالاي اسمش درپستهاش بنويسه مدير انجمن...........وهمه جاي سايت با همين موقعيت ومشخصات پست بزننددرضمن لينكهاي مديريت اصلا فعال نيستن وقابليت تغيير رنگ رو ندارندطبق تنظيماتي كه درهمين پست وپستهاي قبلي گفتيد هم عمل كردم ولي متاسفانه اصلا لينك مدير انجمن رو من حتي داخل پروفايلهاي كاربي هم ندارم .عكسهاي اين موارد رو قرار دادم تا موضوع شفاف تر باشه.ممنون ميشم كمك كنيد
[img width=640 height=283]http://up.iranblog.com/7/1264640306.jpg[/img]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]9) از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون شماره 5 انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد.
23) حتی الامکان از پست دادن در تاپیکهای قدیمی که موضوع آنها بررسی شده ( به اصطلاح off topics ) بپرهیزید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)