[quote author=plusboy link=topic=20979.msg112198#msg112198 date=1250408621]
فکر کنم اسمش این بود.

mod_mosnewswriter062_fa.zip
[/quote]
منون از لطفت ولی .....
این ماژول فقط عنوان مطلب رو به شکلی که میخوام نمایش میده .من میخوام یک مطلب بلند چند خطی رو به این شکل داشته باشم.