[quote author=plusboy link=topic=20979.msg112198#msg112198 date=1250408621]
فکر کنم اسمش این بود.
mod_mosnewswriter062_fa.zip
[/quote]
منون از لطفت ولی .....
این ماژول فقط عنوان مطلب رو به شکلی که میخوام نمایش میده .من میخوام یک مطلب بلند چند خطی رو به این شکل داشته باشم.





علاقه مندی ها (Bookmarks)