سلام
من wikimedia را نصب کردم . میتونم بپرسم نحوه ورود به بخش مدیریت این سیستم چطوریه ؟ آیادوستان اطلاعاتی در مورد سایت پشتیبان فارسی برای این سیستم دارند ؟

سلام
من wikimedia را نصب کردم . میتونم بپرسم نحوه ورود به بخش مدیریت این سیستم چطوریه ؟ آیادوستان اطلاعاتی در مورد سایت پشتیبان فارسی برای این سیستم دارند ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)