سلام
اندازه استاندارد آیکون را رعایت کنید
ضمنا اندازه نمایش همیشه یه مقداره پس اندازه بیشتر فقط دیر load شدن رو به همراه داره
شاد باشید

سلام
اندازه استاندارد آیکون را رعایت کنید
ضمنا اندازه نمایش همیشه یه مقداره پس اندازه بیشتر فقط دیر load شدن رو به همراه داره
شاد باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)