سلام .
میخوام بدونم میشه از یک ماژول چند بار استفاده کرد مثلا از ماژول اسلاید تصاویر دو تا داشته باشیم؟

سلام .
میخوام بدونم میشه از یک ماژول چند بار استفاده کرد مثلا از ماژول اسلاید تصاویر دو تا داشته باشیم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)