از چه مرورگری استفاده میکنید ؟ ترجیحاً بهتره از فایرفاکس استفاده کنید.
در انتهای مرورگر اخطار جاوا نداده ؟ منظورم Done شدن همراه با اخطار هست!
یا حق

از چه مرورگری استفاده میکنید ؟ ترجیحاً بهتره از فایرفاکس استفاده کنید.
در انتهای مرورگر اخطار جاوا نداده ؟ منظورم Done شدن همراه با اخطار هست!
یا حق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)